loading...

نایس موزیک

متن اهنگ بارون جازمینnew text music jazmin baronکاش که یه بارونی بیاد عطر تو همراش بیارهعشق تو واسم بیاره تو قلب من جا بذارهوقتی که بارون میباره تورو به یادم میارهبه یاد اون روزای خوب میخوام که هر شب

حسین بازدید : 47 جمعه 14 دی 1397

متن اهنگ بارون جازمین
new text music jazmin baron

کاش که یه بارونی بیاد عطر تو همراش بیاره
عشق تو واسم بیاره تو قلب من جا بذاره
وقتی که بارون میباره تورو به یادم میاره

به یاد اون روزای خوب میخوام که هر شب بباره
اخ اگه بارون بباره ببینمت من دوباره
میگم چقد دوست دارم این دفه خیلی فرق داره
میخوام تا صبح دعا کنم شاید که بارون بباره
واسه ی بوییدن تو عطر ت
و همراش بیاره


میخوام واسه دیدن تو به اسمون نگاه کنم
نگاه کنم خواهش کنم اسم تورو صدا کنم
دعا کنم بارون بیاد تا که ببینم چشماتو
همیشه عاشقت بودم میدونی مون
دم پای تو

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بارون جازمین بارون جازمین تکست آهنگ بارون جازمین کد آوای انتظار همراه اول بارون جازمین متن آهنگ بارون جازمین تکست موزیک بارون جازمین متن ترانه بارون جازمین کد آهنگ پیشواز همراه اول بارون جازمین دانلود آهنگ بارون جازمین رمیکس Remix دانلود آهنگ بارون جازمین کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بارون جازمین دانلود آهنگ جدید کد موزیک بارون جازمین دانلود آهنگ بارون جازمین کیفیت 320 دانلود ترانه بارون جازمین آهنگ جدید شهریور ماه 96 دانلود آهنگ بارون جازمین دانلود آهنگ جدید بارون جازمین دانلود آهنگ با لینک مستقیم بارون جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو