loading...

نایس موزیک

تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیستبهترینِ تو بمونم امیدی به بودنت نیستنگاه کن نگاه کن توو نگاهِ من چه بارونی توو راهههمیشه بستنِ یک دَر تولدِ یه دیوارهنمیخواستم توو این خونه یه لحظه رو به ر

حسین بازدید : 77 جمعه 17 خرداد 1398



تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست
بهترینِ تو بمونم امیدی به بودنت نیست
نگاه کن نگاه کن توو نگاهِ من چه بارونی توو راهه
همیشه بستنِ یک دَر تولدِ یه دیواره
نمیخواستم توو این خونه یه لحظه رو به روت باشم
نتونستم کنارِ تو شبیهِ آرزوت باشم
کجا میری بدونِ من برای هر دومون زوده
یه وقتایی نتونستن برایِ هر دومون خوبه

 تنهاییام

از این جاده
از این جاده برات هرشب یه بُن بست آرزو کردم


چِشامو بستم از تو دوتا دست آرزو کردم
عذابم میده
عذابم میده این حِست بیا این دردو ساکت کن
همه از رفتنت میگن خلافش رو تو ثابت کن
نمیخواستم توو این خونه یه لحظه رو به روت باشم
نتونستم کنارِ تو شبیهِ آرزوت باشم
کجا میری بدونِ من برای هر دومون زوده
یه وقتایی نتونستن برایِ هر دومون خوبه



منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست متن آهنگ تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست دانلود آهنگ جدید تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست دانلود آهنگ تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم تنهاییام غمت نیست با کیفیت 320 Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو