loading...

نایس موزیک

متن اهنگ بی تو جازمین text music bi to jazmin متن اهنگ بی تو جازمین text music bi to jazminاینقده مهربونی که دلم میخواد بشم فداتنمیشه که روزی کسی بتونه که بیاد به جاتاینقده که دوست دارم ه

حسین بازدید : 63 جمعه 14 دی 1397

متن اهنگ بی تو جازمین text music bi to jazmin


    بیتو تو همیشه قلب من تنهاست عزیزم
    یه جوری عاشقت شدم که همه میگن دیوونم


    بذار بگن که اشتباس من عاشق تو میمونم
    یه جوری وابسته شدم که نمیشه نشم فدات
    که حتی یه لحظه نباشی این دلم تنگه برات
    خیلی دلم تنگه برات







    برچسب ها دانلود آهنگ بی تو جازمین رمیکس Remix بی تو جازمین دانلود آهنگ با لینک مستقیم بی تو جازمین دانلود آهنگ بی تو جازمین کیفیت عالی دانلود آهنگ بی تو جازمین متن ترانه بی تو جازمین تکست موزیک بی تو جازمین کد آوای انتظار همراه اول بی تو جازمین متن آهنگ بی تو جازمین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی تو جازمین کیفیت 320 کد موزیک بی تو جازمین کد آهنگ پیشواز بی تو جازمین دانلود آهنگ جدید بی تو جازمین تکست آهنگ بی تو جازمین آهنگ جدید شهریور ماه 96 کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو جازمین دانلود ترانه بی تو جازمین کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو جازمین
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو