loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ جدید عمران حرومت من بابام رانندست اما هر کی رسید به ما مسافر بود این همون خوانندست هر جا حرفه تو میشد اسمه اونم بود به جونه چشات قسم از همه چی از همه خستم قربونه خدا برم هم سلیقمه

حسین بازدید : 45 یکشنبه 16 تیر 1398

 

متن آهنگ جدید عمران حرومت

من بابام رانندست اما هر کی رسید به ما مسافر بود

این همون خوانندست هر جا حرفه تو میشد اسمه اونم بود

به جونه چشات قسم از همه چی از همه خستم

قربونه خدا برم هم سلیقمه هر کیو دوست داشتم سریع گرفت ازم

کجا میرم من که شبگرد نبودم من که فقط واست شب مرد نبودم

ارزون بودی جوونیمو مفت دادم تو روم واستادی از چشت افتادم

کجا میخوای بری آخرش که چی جوونیمو بگیریو بعد گم بشی

ببین من رو پام بزرگت کردم اصا تو شغلت اینه عشقه مردم بشی

https://www.jenabmusic.com

این پاییز لعنتی بی تو خیلی سرده

به کی بگم ببین دلم پره درده

نه ساده نگذر این شعرا که میشنوی

روزی هزار بار دله منو پاره کرده

نمیگذره دلم اون ازم بهتره

منو چند فروختی که اون نازتو بخره

پی دور دورت باش یه روز دوره منم میشه

قسم میخورم یه روز ازت بگذره

حرومت اگه به جایه من اسمه اون روته

حرومش که کنارشیو دستاش لایه موته

مدیونی به بغضه صدامو اشکه چشمم

مدیونی اگه به جایه من به اون بگی عشقم

حرومت اگه به جایه من اسمه اون روته

حرومش که کنارشیو دستاش لایه موته

مدیونی به بغضه صدامو اشکه چشمم

مدیونی اگه به جایه من به اون بگی عشقم

شعر آهنگ جدید عمران حرومت

نیستی دیگه اون کافهه نمیرم

به تو که بد نگذشت چرا من بی رحم

ببین عشقت کورم کرده حالا یه عمری دست به دستت راه میرم

از یادت رفتم یادت بیاد کاشکی اون دیوونه بازیا اون قهرا و آشتی

گذشته ی لعنتیت آیندمو گرفت تو که با هر اسمی یه خاطره داشتی

تو خیره به اونیو من چشام به دره

شبایه بدونه تو چند روز میگذره

جامو پر کردن کیو بیارم به جات

لرزید دلم وقتی چرخید چشات

وقتی نگام میکردی من پلک نمیزدم

چطور ببینم جلو چشام میزنین قدم

د لعنتی من ناموس حالیمه

زورم به خودت نرسید دلتو زدن

با بغض میخوابم تو پیشه کی میخوابی

زیر پامو خالی کردی که زیر اون بخوابی

چی اومد سرمون آخرش رو دیدی تو چرا تو که با چشات میخندیدی

دعا کن دعا کن عمران بمیره اسمت که میاد انگشتام لکنت میگیره

فک میکردم تو باشی دنیام بهشته

تو یه شیطون بودی تو لباسه فرشته

حرومت اگه به جایه من اسمه اون روته

حرومش که کنارشیو دستاش لایه موته

مدیونی به بغضه صدامو اشکه چشمم

مدیونی اگه به جایه من به اون بگی عشقم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ های درخواستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ های نایاب بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ جدید متن آهنگ عمران حرومت دانلود ریمیکس عمران حرومت دانلود آهنگ عمران حرومت کد آهنگ پیشواز عمران حرومت همراه اول دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید عمران حرومت کد آهنگ پیشواز عمران حرومت ایرانسل Ahang Jadid Irani Download New Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو