loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ رسوا دل من X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مهستی X دانلود آهنگ رسوای زمانه الهه X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مرضیه X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم از همایون خرم X&n

حسین بازدید : 144 سه شنبه 11 دی 1397
X دانلود آهنگ رسوا دل من X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مهستی X دانلود آهنگ رسوای زمانه الهه X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مرضیه X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم از همایون خرم X دانلود آهنگ شمع و پروانه منم مهستی X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم دیوانه منم شاهرخ X دانلود آلبوم رسوای زمانه علیرضا قربانی با کیفیت 320 X متن رسوای زمانه X دانلود آهنگ رسوا شد دلم مرضیه X دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از سولماز بدری X دیدی که رسوا شد دلم مرضیه آپارات X دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم جهان X دیدی که رسوا شد دلم افتخاری X مرضیه دیدی که رسوا شد دلم کنسرت X آکورد آهنگ دیدی که رسوا شد دلم X دیدی که رسوا شد دلم غرق تماشا شد دلم X آهنگ بی کلام دیدی که رسوا شد دلم X دانلود آهنگ رسوا دل من شکیلا X متن آهنگ رسوای زمانه شکیلا X دانلود آهنگ رسوای زمانه از الهه X دانلود آهنگ رسوای زمانه هایده X دانلود آهنگ شمع و پروانه منم شکیلا با لینک مستقیم X دانلود آهنگ رسوای زمانه منم با صدای مرضیه X دانلود آهنگ تصویری رسوای زمانه شکیلا X ترانه شکیلا X دانلود آهنگ رسوا شهره X دانلود آهنگ مغرور شهره X دانلود آهنگ تشنه شهره صولتی X دانلود اهنگ تنهام نمیزاری شهره X دانلود آهنگ دخترم شهره X دانلود آهنگ دخترمشرقی شهره X آهنگ زیبای شهره X دانلود اهنگ شهره عشق اول X دانلود آهنگ عشق اول شهره صولتی

 

خواننده:

  علیرضا قربانی
آهنگساز: همایون خر
متن ترانه: شمع و پروانه منم
یار پیمانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

از خود بیگانه منم
مست می خانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

چون باد صبا در به درم
با عشق و جنون هم سفرم
شمع شب بی سحرم
از خود نبود خبرم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

ای خدای من
شنو نوای من
زمین وآسمان تو می لرزد
به زیر پای من
مه و ستارگان تو می سوزد
زناله های من
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

وای از این شیدا دل من
مست و بی پروا دل من
سرمایه سودا دل من
رسوا دل من
شیدا دل من
نامه تنها دل من
شام بی فردا دل من
مجنون هر صحرا دل من
رسوا دل من
شیدا دل من
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

http://www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=18&id=-2147483533







برچسب ها دانلود آهنگ رسوا دل من دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مهستی دانلود آهنگ رسوای زمانه الهه دانلود آهنگ رسوای زمانه منم مرضیه دانلود آهنگ رسوای زمانه منم از همایون خرم دانلود آهنگ شمع و پروانه منم مهستی دانلود آهنگ رسوای زمانه منم دیوانه منم شاهرخ دانلود آلبوم رسوای زمانه علیرضا قربانی با کیفیت 320 متن رسوای زمانه دانلود آهنگ رسوا شد دلم مرضیه دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از سولماز بدری دیدی که رسوا شد دلم مرضیه آپارات دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم جهان دیدی که رسوا شد دلم افتخاری مرضیه دیدی که رسوا شد دلم کنسرت آکورد آهنگ دیدی که رسوا شد دلم دیدی که رسوا شد دلم غرق تماشا شد دلم آهنگ بی کلام دیدی که رسوا شد دلم دانلود آهنگ رسوا دل من شکیلا متن آهنگ رسوای زمانه شکیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو