loading...

نایس موزیک

زندگی با آدماش برای من یه قصه بود توی این قصه کسی با کسی آشنا نبود همه خنجر توی دست و خنده روی لب شون توی شب صدایی جز گریهء بیصدا نبود نمی خوام مثل همه گریه کنم دیگه گریه دلو وا نمی کنه  ht

حسین بازدید : 19 شنبه 09 آذر 1398

زندگی با آدماش برای من یه قصه بود

توی این قصه کسی با کسی آشنا نبود

همه خنجر توی دست و خنده روی لب شون

توی شب صدایی جز گریهء بیصدا نبود

نمی خوام مثل همه گریه کنم

دیگه گریه دلو وا نمی کنه

 

http://limux1.ir/

قصه های پشت این پنجره ها

غمو از دلم جدا نمی کنه

قصهء ماتم من هر چی که بود هر چی که هست

قصهء ماتم قلب خسته یه آدمه

وقت خوابه دیگه دیره نمی خوام قصه بگم

از غم و غصه برات هر چی بگم بازم کمه

نمی خوام مثل همه گریه کنم

دیگه گریه دلو وا نمی کنه

قصه های پشت این پنجره ها

غمو از دلم جدا نمی کنه







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه گریه دلو وا نمیکنه کلیپ دیگه گریه دلو وا نمیکنه دانلود آهنگ گوگوش قصه ی ماتم من قصه ی ماتم من هر چی که بود زندگی با آدماش برای من یه قصه بود نمیخوام مثل همه گریه کنم قصه ماتم من هرچی که بود هرچی که هست گوگوش گوگوش قصه ماتم زندگی با ادماش برای من گوگوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو