loading...

نایس موزیک

همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتامیگی بدرد هم نمیخوریم راست میگی شما کجا و ما کجاتو خیلی آروم بیخیال من تو بغلش میخوابیمن هنو درگیرتم دلم تنگ میشه بد برات تو اوج بی خوابیفدا سرت اصن هر چی

حسین بازدید : 53 سه شنبه 04 دی 1397

همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا
میگی بدرد هم نمیخوریم راست میگی شما کجا و ما کجا
تو خیلی آروم بیخیال من تو بغلش میخوابی
من هنو درگیرتم دلم تنگ میشه بد برات تو اوج بی خوابی
فدا سرت اصن هر چی شد بعدت
بیخیال این وسط هرکی خورد ضربه


بیخیال اگه عکساتونو دیدو داد میزد عکسارو پرت میکرد سمتت
فدا سرت اصن هر چی شد بعدت
بیخیال این وسط هرکی خورد ضربه
بیخیال اگه عکساتونو دیدو داد میزد عکسارو پرت میکرد سمتت

تکست آهنگ تالک داون فدا سرت

اون دیوونه دیگه برنمیگرده
میگفتم همه چی درست میشه
صبر نمیکردش
دیگه برنمیگرده
یه روز مهربونم بود
الان سرد و بی رحمه
فدا سرت اصن هر چی شد بعدت
بیخیال این وسط هرکی خورد ضربه
بیخیال اگه عکساتونو دیدو داد میزد عکسارو پرت میکرد سمتت
فدا سرت اصن هر چی شد بعدت
بیخیال این وسط هرکی خورد ضربه
بیخیال اگه عکساتونو دیدو داد میزد عکسارو پرت میکرد سمتت

تکست : تالک داون
منبع:
www.texahang.org







برچسب ها دانلود آهنگ جدید همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا کد آهنگ پیشواز همراه اول همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا دانلود آهنگ همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا با کیفیت 320 متن آهنگ همه چی رفت انگار نبود از اول هیچی بین ما دوتا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو