loading...

نایس موزیک

Download New Music,دانلود آهنگ غمگین,دانلود بهترین اهنگ ,متن آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود موزیک دختر خاله گل ن

حسین بازدید : 150 جمعه 14 تیر 1398

Download New Music,دانلود آهنگ غمگین,دانلود بهترین اهنگ ,متن آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود موزیک دختر خاله گل ناز من ریمیکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود ریمیکس دختر خاله گل ناز من ریمیکس,دانلود آهنگ جدید دختر خاله گل ناز من ریمیکس ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود موزیک,دانلود آهنگهای ایرانی,

 

http://nakaman1.ir/

دختر خاله گل ناز من
چارده نیم ساله گل ناز من

 

لعنت به کسی که یار بیگانه گرفت
دختر خاله گل ناز من
چارده نیم ساله گل ناز من

سرتاسر کوچه یار نشون کرد نگرفت
دختر خاله گل ناز من
چارده نیم ساله گل ناز من

امشو حنابندونشه مو نمیدونم

ننش بلاگردونشه مو نمیدونم

آه ای خدای بالا سری ندادی درمون

وی نامزدم برداشتنو دادن به مردم ….

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها Download New Music دانلود آهنگ غمگین دانلود بهترین اهنگ متن آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ دختر خاله گل ناز من ریمیکس دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود موزیک دختر خاله گل ناز من ریمیکس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ های نایاب دانلود ریمیکس دختر خاله گل ناز من ریمیکس دانلود آهنگ جدید دختر خاله گل ناز من ریمیکس دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک دانلود آهنگهای ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو