loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ با تو دیوونه شدن اتفاق خوبی,    دانلود اهنگ بهترین اتفاق از امو باند,    دانلود آهنگ بهترین اتفاق,    د

حسین بازدید : 35 جمعه 16 آذر 1397


,   
,    دانلود اهنگ با تو دیوونه شدن اتفاق خوبی
,    دانلود اهنگ بهترین اتفاق از امو باند
,    دانلود آهنگ بهترین اتفاق
,    دانلود اهنگ تویی بهترین اتفاق زندگی من
,    چه حس خوبی داره عاشقت شدن
,    آهنگ بهترین اتفاق از امو بند
,    اهنگ دوست دارم تورو بیشتر از خودم
,    دوست دارم تورو بیشتر از خودم بیشتر از غمهای دورم
,    دانلود اهنگ بهترین اتفاق زندگی من

 

متن آهنگ بهترین اتفاق امو باند

نه مگه میشه که چشم از رو تو برداشت بی تو زندگیم یه چیزی کم داشت
تورو میخوام فقط مال خودم باش …
نه نمیتونم ازت جداشم مگه میشه دوست نداشته باشم
توی فکر منی هر جا که باشم …
تویی بهترین اتفاق زندگی من دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن …
تویی بهترین اتفاق زندگی من دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن …

دانلود آهنگ جدید امو بند بهترین اتفاق با لینک مستقیم

صد بار اگه بمیرم و زنده بشم بازم میشی اونی که من عاشقشم
عشقم محاله که ازت دست بکشم …
چشمات آخه تموم زندگیم شده از تو حسی تو دلم کم نشده
باید تو بمونی فقط مال خود من …
تویی بهترین اتفاق زندگی من دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن …
تویی بهترین اتفاق زندگی من دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن …

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ با تو دیوونه شدن اتفاق خوبی دانلود اهنگ بهترین اتفاق از امو باند دانلود آهنگ بهترین اتفاق دانلود اهنگ تویی بهترین اتفاق زندگی من چه حس خوبی داره عاشقت شدن آهنگ بهترین اتفاق از امو بند اهنگ دوست دارم تورو بیشتر از خودم دوست دارم تورو بیشتر از خودم بیشتر از غمهای دورم دانلود اهنگ بهترین اتفاق زندگی من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو