loading...

نایس موزیک

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول فردین سعادت دل دیوونه ,متن آهنگ فردین سعادت دل دیوونه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فردین سعادت دل دیوونه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ فردین سعادت دل دیوونه با کیفیت 320,دانلود

حسین بازدید : 205 دوشنبه 12 آذر 1397

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول فردین سعادت دل دیوونه ,متن آهنگ فردین سعادت دل دیوونه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فردین سعادت دل دیوونه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ فردین سعادت دل دیوونه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید فردین سعادت دل دیوونه,

من با تو هستم و دل به تو بستم

عاشق اون چشات به عشق تو مستم

من با تو هستم دل به تو بستم

عاشق اون چشات به عشق تو مستم

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

تکست اهنگ دل دیوونه فردین سعادت

بی تو بودن برام سخته

با تو بودن برام بسته

بی تو بودن برام سخته

با تو بودن برام بسته

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

بااااز بااااز میخونم باز

بااااز بااااز میخونم باز

حالالا لای لالای ,حالالا لای لالای

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

♫♫♫♫

بی تو بودن برام سخته

با تو بودن برام بسته

بی تو بودن برام سخته

با تو بودن برام بسته

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

یه دل دیوونه دارم عاشقونه دارم

میخونم باز میخونم باز

بااااز بااااز میخونم باز

بااااز بااااز میخونم باز

حالالا لای لالای ,حالالا لای لالای

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

مثل یه نور سفید اومدی باز

دله کوچیک منو بردی ناز

میخونم باز میخونم باز

 

https://hitmusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول فردین سعادت دل دیوونه متن آهنگ فردین سعادت دل دیوونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل فردین سعادت دل دیوونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ فردین سعادت دل دیوونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید فردین سعادت دل دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو