loading...

نایس موزیک

چشمهای نازد مونده به یادم طاقت دوریتو من ندارم تنگ غروببه دلم گرفته چشمایه نازت دلم گرفته عزیز من بهار من بازم بمون کنار من دلم میخواد نگات کنم ناز دلم صدات کنم  بهت بگم دوست دارم دوست دارم

حسین بازدید : 22 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

چشمهای نازد مونده به یادم

طاقت دوریتو من ندارم

تنگ غروببه دلم گرفته

چشمایه نازت دلم گرفته

عزیز من بهار من بازم بمون کنار من

دلم میخواد نگات کنم ناز دلم صدات کنم

 

بهت بگم دوست دارم دوست دارم یه عالمه

اگه همش با تو باشم بازم کمه بازم کمه

می گولش موراتا دوره دورا

دل منی سوته جو تن دوره

می گولش موراتا دوره دورا

دل منی سوته جو تن دوره

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم کد پیشواز همراه اول تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود آهنگ بیکلام تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم کد پیشواز آهنگ تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود آهنگ جدید تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم با لینک مستقیم دانلود اهنگ قدیمی تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم کد پیشواز ایرانسل تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم متن آهنگ تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم متن آهنگ تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم تکست آهنگ تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود ریمیکس تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم دانلود آهنگ دانلود آهنگ mp3 تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم Download music دانلود آهنگ تاجیکی چشمهای نازد مونده به یادم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو