loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ محو تماشای تو ای یار,    دانلود آهنگ ای یار سینا شعبانخانی,    من محو تماشای تو ای یار,    دانلود آهنگ تب چشمای گیرای تو ای

حسین بازدید : 31 جمعه 09 آذر 1397




,    دانلود آهنگ محو تماشای تو ای یار
,    دانلود آهنگ ای یار سینا شعبانخانی
,    من محو تماشای تو ای یار
,    دانلود آهنگ تب چشمای گیرای تو ای یار
,    اهنگ ای یار سینا شعبانخانی
,    سینا شعبانخانی ای یار
,    ریمیکس ای یار سینا شعبانخانی
,    ریمیکس اهنگ ای یار سینا شعبانخانی
,    ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار

,   

 

متن آهنگ سینا شعبانخانی ای یار

وای عجب حال بدی احساس تب دارم
من شبا بی خواب و بدون تو یه بیمارم من
همه دیدن که دور از تو گرفتارم
من تب دستاتو نفس هاتو که کم دارم من
ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو
ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار
دور از تو پریشونم من ای وای ای وای
تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار
من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار
دور از تو پریشونم من ای وای

من غیر از عشق تو عشقی ندارم در سر
کی به روی شونه های تو بذارم من سر
کی به شوق دیدنت من میشه چشمانم تر
من به غیر از فکر تو فکری ندارم در سر
ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو
ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار
دور از تو پریشونم من ای وای ای وای
تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار
من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار
دور از تو پریشونم من ای وای

 

 

http://sakhamusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ محو تماشای تو ای یار دانلود آهنگ ای یار سینا شعبانخانی من محو تماشای تو ای یار دانلود آهنگ تب چشمای گیرای تو ای یار اهنگ ای یار سینا شعبانخانی سینا شعبانخانی ای یار ریمیکس ای یار سینا شعبانخانی ریمیکس اهنگ ای یار سینا شعبانخانی ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو