loading...

نایس موزیک

مثل یک کبوترم پر میزنم پر میزنم امشبگفته بابام که بهت سر میزنم امشبدیگه از همسفران دل میکنم امشبچه خوشه پیش بابام جون کندنم امشبدیگه جون خسته بر لبهام میاد امشببه دلم برات شده بابام میاد امشبدختر شاه

حسین بازدید : 71 جمعه 25 آبان 1397

مثل یک کبوترم پر میزنم پر میزنم امشب
گفته بابام که بهت سر میزنم امشب
دیگه از همسفران دل میکنم امشب
چه خوشه پیش بابام جون کندنم امشب
دیگه جون خسته بر لبهام میاد امشب
به دلم برات شده بابام میاد امشب
دختر شاه می شنید حرفهای من امشب
تو بابات قشنگه یا بابای من امشب


مثل بارون بهار اشکهام میاد امشب
به دلم برات شده بابام میاد امشب
دست روی دست نگذارید بابام میاد امشب
لباس نو بیارید بابام میاد امشب

خونه رو جارو کنید بابام میاد امشب
موهامو خوشبو کنید بابام میاد امشب
دل و دیوونه کنید بابام میاد امشب
موهامو شونه کنید بابام میاد امشب

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو