loading...

نایس موزیک

    تو بگو که چطور میتونم جدا شم از احساس قلبم نمیخوام رها شم بگو از تو کجا به کجا گریزم ی عمره به چشمات اسیرم عزیزم واسه داشتن تو هنوز در تلاشم زمانی که قلبت نباشه نباشم هوایی شدم باز

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 15 خرداد 1398

 

 

تو بگو که چطور میتونم جدا شم از احساس قلبم نمیخوام رها شم

بگو از تو کجا به کجا گریزم ی عمره به چشمات اسیرم عزیزم

واسه داشتن تو هنوز در تلاشم زمانی که قلبت نباشه نباشم

هوایی شدم باز به سمتت عزیزم تو درمون من باش که بی تو مریضم

اگه با همین حال همین جا بمونم اگه بی تو اینجا و تنهایی تنها بمونم

میدونم ی روز برمیگردی میبینی دارم از تب خاطراتت میسوزم

تو بیا که غمت منو زیر و رو کرد دلم روزی صد بار تو را آرزو کرد

https://www.jenabmusic.com/71037/music-tabe-khaterat.html

 

بیا تا دوباره بارون بباره بازم عطر موهاتو سمتم میاره

تو بیا و بشین دوباره کنارم بی تو خیلی وقته من آروم ندارم

از این حالو روزم نوشتم بدونی نباشی و باشی تو بردی قرارم

اگه با همین حال همین جا بمونم اگه بی تو اینجا و تنهایی تنها بمونم

میدونم ی روز برمیگردی میبینی دارم از تب خاطراتت میسوزم

اگه با همین حال همین جا بمونم اگه بی تو اینجا و تنهایی تنها بمونم

میدونم ی روز برمیگردی میبینی دارم از تب خاطراتت میسوزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو