loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ خنده های تو فرزاد,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین خنده های تو,    دانلود آهنگ شمال فرزاد فرزین,    متن اهنگ خنده های تو فرزاد ف

حسین بازدید : 57 دوشنبه 14 آبان 1397



,    دانلود اهنگ خنده های تو فرزاد
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین خنده های تو
,    دانلود آهنگ شمال فرزاد فرزین
,    متن اهنگ خنده های تو فرزاد فرزین
,    خنده های تو فرزاد فرزین دانلود
,    اهنگ شمال فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ پرواز فرزاد فرزین
,    متن خنده های تو
,    دانلود آهنگ بیمارشم فرزاد فرزین

,   

http://www.jenabmusic.com/73358/music-khandehaye-to-2.html

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام  خنده های تو با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام  خنده های تو با کیفیت بالا
Download The New "Farzad Farzin" Song "Khandehaye To"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  خنده های تو + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام  خنده های تو عکس جدید فرزاد فرزین

 

متن آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو

 

من همونیم که تو هیچکسو جز اون یادت نیست اونیکه توو این خیابونای خیس

پیشت نیست

من همونیم که دوریش فکرتو درگیر کرده اونیکه نیست ها کنه دستاتو

الان که یخ کرده

اونیکه روز تولدت منتظری برگرده

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

میاد اون روزی که عکست از توو چشام میریزه به خودم میامو میبینم

نیستی و پائیزه

میاد اون روزی که همو چن ساله ندیدیم خودمونو واسه ندیدن هم نبخشیدیم

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ خنده های تو فرزاد دانلود اهنگ فرزاد فرزین خنده های تو دانلود آهنگ شمال فرزاد فرزین متن اهنگ خنده های تو فرزاد فرزین خنده های تو فرزاد فرزین دانلود اهنگ شمال فرزاد فرزین دانلود آهنگ پرواز فرزاد فرزین متن خنده های تو دانلود آهنگ بیمارشم فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو