loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,متن آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  اگه ب

حسین بازدید : 123 یکشنبه 13 آبان 1397

دانلود آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,متن آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,دانلود آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,اکورد آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,دانلود آهنگ  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,

http://new-song.ir/دانلود-آهنگ-یاسر-محمودی-عشقو-میخوام-با

تکست و متن آهنگ یاسر محمودی عشقو میخوام با تو

اگه ببندی رو من چشاتو ، اگر بگیری ازم نگاتو

من از تو حتی دلگیر نمیشم بازم میگم عشق و میخوام با تو

اگه ببندی رو من چشاتو ، اگر بگیری ازم نگاتو

من از تو حتی دلگیر نمیشم ، بازم میگم عشق و میخوام با تو

میترسم روزی از دستم بری تو

بگی روزی ازت خستم بری تو

بمون که التماست می کنم من

دلت میاد تا من هستم بری تو

دانلود آهنگ

 







برچسب ها دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی متن آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی کد آهنگ پیشواز همراه اول اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی اکورد آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو