loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد,    دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده,    دانلو

حسین بازدید : 129 جمعه 11 آبان 1397


,   

,    دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده
,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد
,    دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده
,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده
,    متن چشمات منو دیوونه کرده
,    دانلود آهنگ بام بام
,    دانلود اهنگ بام بام مجید اصلاحی
,    مجید اصلاحی بام بام ریمیکس
,    دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی

,   

http://sakhamusic.ir/majid-eslahi-bam-bam/

متن آهنگ بام بام مجید اصلاحی

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگ توئه این دل بی تاب توئه راحت شدی عشق من دیوونه

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

سهله جداییمون از هم

باشی قشنگ شهر قلبم

باز من دلم تنگ توئه

این دل بی تابه توئه

راحت شدی عشق من دیوونه

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

کم کم زندگی من شدی

و هر شب توی فکر من تو بودی

من قلبم به عشقت میزنه

دستات توی دستای منه

آخر شدی عشق من دیوونه

چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگ توئه این دل بی تاب توئه راحت شدی عشق من دیوونه

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

مغرز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده متن چشمات منو دیوونه کرده دانلود آهنگ بام بام دانلود اهنگ بام بام مجید اصلاحی مجید اصلاحی بام بام ریمیکس دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو