loading...

نایس موزیک

X شعر آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود اهنگ X کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود موزیک X کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم ایرانسل X دا

حسین بازدید : 63 شنبه 19 مرداد 1398
X شعر آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود اهنگ X کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود موزیک X کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم ایرانسل X دانلود آهنگ زیبای کوروش معین به نام آروم آروم X کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم همراه اول X دانلود آهنگ جدید کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم به همراه متن X دانلود آهنگ mp3 کوروش معین به نام آروم آروم X دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم بهمراه متن X متن آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم X تکست اهنگ X دانلود اهنگ جدید X تکست آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم X متن آهنگ X آکورد آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم

 

متن آهنگ آروم آروم از کوروش معین
وقتی میخندی چشماتو میبندی
مطمعن میشم دیگه از همه دل کندی
بیا بشین وره دلم یه طوری که باوره دلم
بشه دیگه ماله خودمیو عشق منی دلبر دلم

من که آروم آروم پا به پات زیره بارون
راه میرمو عاشق همین دیوونگیاتم عشقم
فاصله ها رو بشکن آخه کی میتونه بجز من
تو رو بدست بیاره بزار همه حسودا بفهمن

منبع بالموزیک

 

تکست آهنگ آروم آروم از کوروش معین


بی تو آشوبه دلم کناره تو ولی خوبه دلم
دلم با خندین تو ضعف میره محبوب دلم
بی تو آشوبه دلم کناره تو ولی خوبه دلم
دلم با خندین تو ضعف میره محبوب دلم

من که آروم آروم پا به پات زیره بارون
راه میرمو عاشق همین دیوونگیاتم عشقم
فاصله ها رو بشکن آخه کی میتونه بجز من
تو رو بدست بیاره بزار همه حسودا بفهمن

 







برچسب ها شعر آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم ایرانسل دانلود آهنگ زیبای کوروش معین به نام آروم آروم کد آهنگ پیشواز کوروش معین به نام آروم آروم همراه اول دانلود آهنگ جدید کوروش معین به نام آروم آروم دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم به همراه متن دانلود آهنگ mp3 کوروش معین به نام آروم آروم دانلود آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم بهمراه متن متن آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم تکست اهنگ دانلود اهنگ جدید تکست آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم متن آهنگ آکورد آهنگ کوروش معین به نام آروم آروم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو