loading...

نایس موزیک

نفس من دستای من همیشه بوی تو داره شونه من چشمای من هوای روی تو داره کاشکی بودی و میدیدی تو شبای بی ستاره چشمای من برای تو همیشه در انتظاره میدونم تو دیگه سردی اما من میخوام برگردی میدونم تو دیگه

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 10 آبان 1397

نفس من دستای من همیشه بوی تو داره

شونه من چشمای من هوای روی تو داره

کاشکی بودی و میدیدی تو شبای بی ستاره

چشمای من برای تو همیشه در انتظاره

میدونم تو دیگه سردی اما من میخوام برگردی

میدونم تو دیگه سردی اما من میخوام برگردی

نفس من دستای من همیشه بوی تو داره

شونه من چشمای من هوای روی تو داره

کاشکی بودی و میدیدی تو شبای بی ستاره

چشمای من برای تو همیشه در انتظاره

میدونم تو دیگه سردی اما من میخوام برگردی

میدونم تو دیگه سردی اما من میخوام برگردی

http://nakaman.net/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس من دستای من همیشه بوی تو داره متن آهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره کد آوای انتظار همراه اول نفس من دستای من همیشه بوی تو داره اکورد آهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره دانلود آهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره کد آهنگ پیشواز ایرانسل نفس من دستای من همیشه بوی تو داره دانلود رایگان اهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره دانلود آهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره کیفیت 320 دانلود آهنگ نفس من دستای من همیشه بوی تو داره ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو