loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ منم محو روی تو اون زلف,    دانلود ریمیکس اهنگ بانوی زیبا,    دانلود اهنگ آرشا رادین بانوی زیبا,    آهنگ بانوی زیبای من,&nbs

حسین بازدید : 21 دوشنبه 05 اسفند 1398

,    دانلود اهنگ منم محو روی تو اون زلف
,    دانلود ریمیکس اهنگ بانوی زیبا
,    دانلود اهنگ آرشا رادین بانوی زیبا
,    آهنگ بانوی زیبای من
,    دانلود اهنگ ارشا رادین بانوی زیبای من
,    ریمیکس بانوی زیبا ارشا رادین
,    دانلود آهنگ آرشا رادین عاشقت شدم
,    دانلود اهنگ بیا بریم دریا
,    آرشا رادین خاطرات تو
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ جدید آرشا رادین بانوی زیبا

منم محو روی تو اون زلف و بوی تو میخندی واسه من یه خوابه عشقه من چه نابه
واسه من حرف بزن بانوی زیبای من واسه این دیوونه چشمات خود آرامشن

دل نمیبندم به کسی غیر تو نری بشم یهو دیوونه ی تو

عطر موهات نمیره از اینجا که بیا بریم دریا با تو عالی میشه این دله منه تنها
که بیای کنار من بشه شب یلدا منو توئه تنها

عطر موهات نمیره از اینجا که بیا بریم دریا با تو عالی میشه این دله منه تنها
که بیای کنار من بشه شب یلدا منو توئه تنها

شعر آهنگ جدید آرشا رادین بانوی زیبا

اینقده خوبه که پیشه منی تو هوش از سر من میره ولی خب
دل نمیبندم به کسی غیر تو نری بشم یهو دیوونه ی تو , دیوونه ی تو

میخندی واسه من یه خوابِ عشقِ من چه نابِ

عطر موهات نمیره از اینجا که بیا بریم دریا با تو عالی میشه این دله منه تنها
که بیای کنار من بشه شب یلدا منو توئه تنها

عطر موهات نمیره از اینجا که بیا بریم دریا با تو عالی میشه این دله منه تنها
که بیای کنار من بشه شب یلدا منو توئه تنها







برچسب ها دانلود اهنگ منم محو روی تو اون زلف دانلود ریمیکس اهنگ بانوی زیبا دانلود اهنگ آرشا رادین بانوی زیبا آهنگ بانوی زیبای من دانلود اهنگ ارشا رادین بانوی زیبای من ریمیکس بانوی زیبا ارشا رادین دانلود آهنگ آرشا رادین عاشقت شدم دانلود اهنگ بیا بریم دریا آرشا رادین خاطرات تو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو