loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو,    د

حسین بازدید : 75 چهارشنبه 09 آبان 1397



,    دانلود اهنگ بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت
,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو
,    دانلود اهنگ بگو عشقم نمیری
,    اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو
,    ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو
,    دانلود ریمیکس منه بی تو مرتضی اشرفی
,    دانلود اهنگ تو میگذری و میری منو نمی پذیری
,    اهنگ تو میگذری میری

متن آهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی

تو میگذری و میری منو نمی پذیری هرچی که من میگم بازم تو تصمیمتو میگیری
من میمیرم تو که میری …
تو که میری تهش میدونم آخرش تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری
بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری نمیری نه نمیری نه نمیری
منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی باورت شه یا نه مث تو هیچ جا نی
تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی حالا میری دستامو داری پس میزنی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی منه بی تو با لینک مستقیم

من و سرگیجه و این دلشوره و این بیخوابی تو هم مث منی یا که شب راحت میخوابی
بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت هر کاری کنی نظرم عوض نمیشه راجع بت
تو که میری تهش میدونم آخرش تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری
بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری نمیری نه نمیری نه نمیری
منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی باورت شه یا نه مث تو هیچ جا نی
تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی حالا میری دستامو داری پس میزنی
منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی باورت شه یا نه مث تو هیچ جا نی
تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی حالا میری دستامو داری پس میزنی

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو دانلود اهنگ بگو عشقم نمیری اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو دانلود ریمیکس منه بی تو مرتضی اشرفی دانلود اهنگ تو میگذری و میری منو نمی پذیری اهنگ تو میگذری میری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو