loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ من رو رها نکن نرو (بغضم رو وانکن نرو) از عباس بابایی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : من رو رها نکن نرو بغضم رو وانکن نرو پشتم رو تا نکن نرو بی تو آخ

حسین بازدید : 235 یکشنبه 20 مهر 1399

دانلود آهنگ من رو رها نکن نرو (بغضم رو وانکن نرو) از عباس بابایی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

من رو رها نکن نرو بغضم رو وانکن نرو

پشتم رو تا نکن نرو بی تو آخه چیکار کنم من

بنشین بیا بیشین نرو بغض منو ببین نرو

ای بغض در کمین نرو بی تو آخه چیکار کنم من

آتیش آتیش چشات مستم از اون دلبریات

حق منو خورده نگات رفتی بزار بیام باهات

آتیش آتیش چشات مستم از اون دلبریات

حق منو خورده نگات رفتی بزار بیام باهات

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو