loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ تو قلب من کاشتی,    اهنگ حسی که داشتی حامد همایون,    من تموم زندگیمو به تو مدیونم,    حامد همایون حسی که داشتی تو قلب من ک

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 02 آبان 1397




,    دانلود اهنگ تو قلب من کاشتی
,    اهنگ حسی که داشتی حامد همایون
,    من تموم زندگیمو به تو مدیونم
,    حامد همایون حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
,    دانلود اهنگ حس عاشقی حامد همایون
,    دانلود حس عاشقی حامد همایون
,    ریمیکس اهنگ حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
,    از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
,    دانلود آهنگ حامد همایون

https://upmusics.com

دانلود آهنگ جدید حامد همایون حس عاشقی

سوپرایز بسیار ویژه حامد همایون با ترانه جدید حس عاشقی هم اکنون از آپ موزیک با متن و بهترین کیفیت

شعر : فرزان فرخ و سهیل حسینی / آهنگسازی : فرزان فرخ / تنظیم کننده : سامان امامی / میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

Exclusive Song: Hamed Homayoun – “Hesse Asheghi” With Text And Direct Links In UpMusic

photo 2017 12 16 16 14 08 دانلود آهنگ جدید حامد همایون حس عاشقی

متن آهنگ حس عاشقی حامد همایون

♪♪♫♫♪♪♯

بوی عطرت منو دیوونه کرده حسه عاشقی تو قلبم لونه کرده ♪
شونه به شونه توی خیابون باز مرور میشه همه خاطره هامون ♪
چشمای نازت صورت ماهت دلمو برده اون طرز نگاهت ♪
خنده هات خوابه یه شهرو بهم زد با تو میشه کلِ دنیارو قدم زد ♪
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسَم داشتی ♪
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم ♪
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسَم داشتی ♪
تو شدی جونم ای مهربونم من تمام زندگیمو به تو مدیونم ♪

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید حامد همایون حس عاشقی
با تو هر لحظه آرامش محضه زندگی بی تو واسم پوچه نمی ارزه ♪
تو فقط بگو بخند دور تو میگردم آخ کنار تو چقدر دیوونگی کردم ♪
حسی که بین من و تو اتفاق اُفتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد ♪
من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم ♪
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی ♪
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم ♪
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی ♪
تو شدی جونم ای مهربونم من تمام زندگیمو به تو مدیونم ♪

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو قلب من کاشتی اهنگ حسی که داشتی حامد همایون من تموم زندگیمو به تو مدیونم حامد همایون حسی که داشتی تو قلب من کاشتی دانلود اهنگ حس عاشقی حامد همایون دانلود حس عاشقی حامد همایون ریمیکس اهنگ حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی دانلود آهنگ حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو