دانلود آهنگ مجید خراطها آواره

Download Music Majid Kharatha Avareh

آهنگ مجید خراطها بنام آواره

میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم ،میرم به خاطره ها میرم میرم  خداحافظ 

ترانه،آهنگ و تنظیم :مجیدخراطها

دانلود آهنگ مجید خراطها آواره

 

متن آهنگ آواره از مجید خراطها

بیچاره من که بعد تو آواره می شم باورم نمیشه که رفتی از پیشم
روزا می گذشتن برام اما به سختی اومدم به دیدنت اما تو رفتی
چاره ی درد من مرگم رسیده اینجا حتی قبله هم صبرم نمی ده
اومدم نذارم عشقتو ببازی اما این رسمش نبود مهمون نوازی
می میرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم
می سوزم  تو نیای چشمامو من به در می دوزم
می میرم  نگو رفتن من واست فرقی نداره
من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره

میرم  میرم ، میرم بدون وداع

Miram miram miram bedoone veda

میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم  خداحافظ

Miram miram miram be khatereha miram miram khodahafez

ترانه آهنگ آواره از مجید خراطها

بیچاره ام خسته ام  چشم انتظارم توی این پس کوچه ها تنها نذارم
نیستی از تاریکی شب ها می ترسم بی وفا دارم توی سرما می لرزم
می ترسم از غصه ها دووم نیارم آخه هیچ نشونه ای از تو ندارم
آروم آروم دارم از غصه می میرم تو بگو نشونتو از کی بگیرم

تموم زندگیم اینه من و بغض و در و دیوار
چی مونده از تن خستم که می خواد بشکنه این بار

میرم  میرم ، میرم بدون وداع

Miram miram miram bedoone veda

میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم  خداحافظ

Miram miram miram be khatereha miram miram khodahafez