loading...

نایس موزیک

دانلود مداحی زیبا عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه  دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,تکست مداحی  عبدالرضا هلالی  نوکر تو ا

حسین بازدید : 139 جمعه 23 شهریور 1397

دانلود مداحی زیبا عبدالرضا هلالی

نوکر تو از خداشه

راهی کرب و بلاشه

نوکر تو از خداشه

راهی کرب و بلاشه

 دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,تکست مداحی  عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,گلچین مداحی,دانلود مداحی, سینه زنی,شعر مداحی عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,دانلود مداحی عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,دانلود  مداحی جدید, نوحه عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,شعر مداحی,متن مداحی,سبک مداحی عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,دانلود نوحه عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,متن مداحی عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه,عبدالرضا هلالی  نوکر تو از خداشه  راهی کرب و بلاشه مداحی,

کسی نیست که توی دنیا

تورو دوست نداشته باشه

 

خوش به حال اونی که به دام عشقت بمیره

خوش به حال اونی که به دام عشقت اسیره

خوش به حال اونی که میون روزت میره

مگه میشه که بگی حسین گریت نگیره

مگه میشه که بگی حسین گریت نگیره

 

اشک چشام تموم بشه خون گریه میکنم

اشک چشام تموم بشه خون گریه میکنم

 

 

تا که دلم آروم بشه خون گریه میکنم

تا که دلم آروم بشه خون گریه میکنم

 

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

جانم حسین حسین روح و روانم

 

 

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

 

 

شب جمعه ها به یادت خونمو نذری پذونه

شب جمعه ها به یادت خونمو نذری پذونه

 

مادرم میباره بارون پدرم روضه میخونه

 

نوکریتون بخدا مقدسه ارباب من

پای من به حرمت کی میرسه ارباب من

از همه دنیا تورو دارم بسه ارباب من

 

نوکریتون بخدا مقدسه ارباب من

پای من به حرمت کی میرسه ارباب من

از همه دنیا تورو دارم بسه ارباب من

تا حرف روضه ها میاد خون گریه میکنم

تا حرف کربلا میاد خون گریه میکنم

 

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

حسین حسین آرام جانم حسین حسین روح و روانم

 

بمیرم اقا تو گودال سرتو تشنه بریدن

بمیرم اقا تو گودال سرتو تشنه بریدن

 

ده تا اسب ا نعل تازه روی پیکرت ...

 

برسه خدا به داد دختر و خواهر تو

تو تنور خونه ی خولی میسوزه سر تو

 

برسه خدا به داد دختر و خواهر تو

تو تنور خونه ی خولی میسوزه سر تو

 

بمیرم که ساروان میدزده انگشتر تو

 

حالا که رفته داداشم نوبته منم فدا شم

عمو جون تنها بمونه مگه اینکه مرده باشم

 

عمه جون بذار برم تو قتله گاهه بدنش

عمه جون بذار برم دارن با سنگ میزننش

عمه جون بذار برم دارن با سنگ میزننش

 

عمه مگه نمی بینی افتاده بی پناه

عمه مگه نمیبینی غوغاس تو قتلگاه

 

میبینم میون گودال که شده سر تو جنجال

تا به هوش بیای عمو جون میری تو دوباره از حال

 

عمه داره میبینه زخمای رو پیکر تو

عمه داره میبینه میخوان ببرن سر تو

 

عمه داره میبینه میبرن انگشترتو

 

یا حسین

 

http://s3.picofile.com/file/8218115268/Helali_Bahmani_Shab_2005_20Moharam_201393_007.mp3.html

 

 







برچسب ها دانلود نوحه زیبا دانلود نوحه جدید و زیبا تکست مداحی عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه گلچین مداحی دانلود مداحی سینه زنی شعر مداحی عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه دانلود مداحی عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه دانلود مداحی جدید نوحه عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه شعر مداحی متن مداحی سبک مداحی عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه دانلود نوحه عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه متن مداحی عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه عبدالرضا هلالی نوکر تو از خداشه راهی کرب و بلاشه مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو