loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست,    دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی,    دانلود اهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم,&n

حسین بازدید : 68 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست
,    دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی
,    دانلود اهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
,    ترانه عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
,    دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم که تو هم با دگران خوب شوی
,    اهنگ علی صدیقی حق نداری
,    دانلود اهنگ علی صدیقی عاشقم دست خودم نیست
,    آواز عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
,    دانلود آهنگ کامل حق نداری علی صدیقی
,   

http://www.teh-dl.ir/

متن آهنگ حق نداری به کسی دل بدهی الا من علی صدیقی

حق نداری به کسی دل بدهی الا من
پیش روی تو دوراهست فقط من یامن

عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
که تو هم بابقیه خوب شوی هم بامن

لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش
لطفا آلوده نکن سهم منست آن دامن

اعتباری به تو و قول و قسمهای تو نیست
باورت کرده ام از ساده دلی… اما من

مثل یک شاخه طوفان زده در پاییزم
با شکوفا شدنت می روم از اینجا من

هیچ وقت نوبت تنهایی من باتو نشد
کمتر از سقف و در و پنجره ام آیا من؟

دیر می آیی وبا خاطره ها می میرم
بی تو در دورترین منطقه دنیا من…

,    دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست

Ali Sedighi Hagh Nadari







برچسب ها دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی دانلود اهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم ترانه عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم که تو هم با دگران خوب شوی اهنگ علی صدیقی حق نداری دانلود اهنگ علی صدیقی عاشقم دست خودم نیست آواز عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم دانلود آهنگ کامل حق نداری علی صدیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو