loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ نفرین محسن یگانه,    متن اهنگ محسن یگانه,    متن آهنگ های جدید محسن یگانه,    متن اهنگعبور محسن یگانه,    دانلو

حسین بازدید : 194 چهارشنبه 14 شهریور 1397


,    متن آهنگ نفرین محسن یگانه
,    متن اهنگ محسن یگانه
,    متن آهنگ های جدید محسن یگانه
,    متن اهنگعبور محسن یگانه
,    دانلود آهنگ نفرین محسن چاوشی
,    متن آهنگ آهای خبر نداری محسن یگانه
,    دانلود آهنگ محسن یگانه خدا کنه که حسرت
,    شعرهای محسن یگانه
,    عکس نوشته آهنگ های محسن یگانه
,   

http://taraneyab.com

متن آهنگ نفرین محسن یگانه

 خدا کنه که حسرتِ
خوشی به قلبت بمونه
یه بی وفا مثل خودت
ریشه هاتُ بخشکونه

یکی باشه که هر نفس
آتیش به جونت بزنه
بهت خیانت بکنه
زخم زبونت بزنه

کاشکی اونم بدونه که
خوبی بهت نیومده
این همه خوبی آخرش
چی به سر من اومده ؟

پشت سرت هرجا بری
نفرین من به راهته
به اون چش در به درت
به اون دل سیاهته

همین قدم که خواستمت
از سرتم زیادیه
فکر نکنی تو قلب من
یه لحظه از تو یادیه

خیال نکن به یادتم
بدون که مُردی تو دلم
خودت میدونی جای عشق
نفرتُ کاشتی تو دلم

متن آهنگ نفرین محسن یگانه

واسه همیشه از دلم
دیگه میذارمت کنار
تموم بی وفایی هات
از تو بمونه یادگار

حالا که میری، یه نظر
پشت سرت رو هم ببین
ببین که تنها نمیشم
تنها تو باختی نازنین

الهی هرکی که رسید
پا روی قلبت بذاره
هرچی که با من میکنی
یه روز به روزت بیاره

آهای رفیق نیمه راه
آی تو که تنهام و میری
فقط یه نفرین میکنم
تو اوج غربت بمیری







برچسب ها متن آهنگ نفرین محسن یگانه متن اهنگ محسن یگانه متن آهنگ های جدید محسن یگانه متن اهنگعبور محسن یگانه دانلود آهنگ نفرین محسن چاوشی متن آهنگ آهای خبر نداری محسن یگانه دانلود آهنگ محسن یگانه خدا کنه که حسرت شعرهای محسن یگانه عکس نوشته آهنگ های محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو