loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ ایمان غلامی بهم میگن,    دانلود اهنگ بهم میگن از ایمان غلامی,    ایمان غلامی بهم میگن ورژن جدید,    آهنگ یاد نگات داره دیوونم

حسین بازدید : 73 شنبه 10 شهریور 1397


,    متن اهنگ ایمان غلامی بهم میگن
,    دانلود اهنگ بهم میگن از ایمان غلامی
,    ایمان غلامی بهم میگن ورژن جدید
,    آهنگ یاد نگات داره دیوونم میکنه ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ بهم میگن ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ بی احساس از ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی یاد نگات داره دیوونم میکنه
,    ایمان غلامی بسته دلم
,    بی انصاف ایمان غلامی
,   





http://www.lahzehha.ir/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.html/

متن آهنگ بهم میگن از ایمان غلامی

یاد نگات داره دیوونم میکنه بی احساس

خاطره هات آتیش به جونم میزنه بی انصاف

من که همه دنیامو زیر پات گذاشتم

جز دل خسته ام به خدا چیزی نداشتم

متن آهنگ بهم میگن از ایمان غلامی

 

تکست و متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام بهم میگن

**************

بهم میگن تو نمیای باید فراموشت کنم

میگن که این روزا باید از عشق تو دل بکنم

من که نمیشه باورم آخ چطوری دلت اومد

دنیا گشتم ولی باز صدایی از تو نیومد

یاد نگات داره دیوونم میکنه بی احساس

خاطره هات آتیش به جونم میزنه بی انصاف

من که همه دنیامو زیر پات گذاشتم

جز دل خسته ام به خدا چیزی نداشتم

بهم نگو دروغی بود اون همه دوست دارمات

بهم نگو فایده نداشت عمری که ریختم زیر پات

یاد نگات داره دیوونم میکنه بی احساس

خاطره هات آتیش به جونم میزنه بی انصاف

من که همه دنیامو زیر پات گذاشتم

جز دل خسته ام به خدا چیزی نداشتم







برچسب ها متن اهنگ ایمان غلامی بهم میگن دانلود اهنگ بهم میگن از ایمان غلامی ایمان غلامی بهم میگن ورژن جدید آهنگ یاد نگات داره دیوونم میکنه ریمیکس ریمیکس اهنگ بهم میگن ایمان غلامی دانلود آهنگ بی احساس از ایمان غلامی دانلود اهنگ ایمان غلامی یاد نگات داره دیوونم میکنه ایمان غلامی بسته دلم بی انصاف ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو