loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نیستی محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده,کد آوای انتظار همراه اول  نیستی محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده رمیکس Re

حسین بازدید : 111 پنجشنبه 08 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نیستی محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده,کد آوای انتظار همراه اول  نیستی محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نیستی محسن ابراهیم زاده,متن آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ  نیستی محسن ابراهیم زاده کیفیت 320,

متن آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده
Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Nisti

متن آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Nisti ترانه و شعر آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده

 

ترانه و شعر آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده
نیستی حالم خرابه
نیستی عینه عذابه
قلبم بی اعتماده میدونم
مثه من حالت خرابه
نیستی حالم خرابه نیستی عینه عذابه
قلبم بی اعتماده میدونم مثه من حالت خرابه
نیستی حالم خرابه نیستی عینه عذابه
قلبم بی اعتماده میدونم مثه من حالت خرابه
دلم گرفته اشکامو نیگا
ببین خوده منم
دیگه میرمو آرامشتو به هم نمیزنم
دیگه به صورتم جلو چشمایه تو محکم نمیزنم
یه روزی از تو و اون همه خاطره
بدجوری دل میکنم
دلم گرفته اشکامو نیگا ببین خوده منم
دیگه میرمو آرامشتو به هم نمیزنم
دیگه به صورتم جلو چشمایه تو محکم نمیزنم
یه روزی از تو و اون همه خاطره
بدجوری دل میکنم
تکست آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده
نیستی دیگه تمومه
هیشکی میخوام نمونه
عشقم بهم نگاه کن پیر شدم
ولی حسم همونه
دلم گرفته اشکامو نیگا
ببین خوده منم
دیگه میرمو آرامشتو به هم نمیزنم
دیگه به صورتم جلو چشمایه تو محکم نمیزنم
یه روزی از تو و اون همه خاطره
بدجوری دل میکنم
دلم گرفته اشکامو نیگا ببین خوده منم
دیگه میرمو آرامشتو به هم نمیزنم
دیگه به صورتم جلو چشمایه تو محکم نمیزنم
یه روزی از تو و اون همه خاطره
بدجوری دل میکنم
نیستی حالم خرابه
نیستی عینه عذابه
قلبم بی اعتماده میدونم
مثه من حالت خرابه

**

 

http://www.persiantext.ir/9490/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیستی محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده کد آوای انتظار همراه اول نیستی محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول نیستی محسن ابراهیم زاده متن آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ نیستی محسن ابراهیم زاده کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو