loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 همونارو میخواستی,    دانلود آهنگ mp3 علی درخشان از اولم معلوم بود,    دانلود اهنگ mp3 از اولم معلوم بود نصف قلب تو,   

حسین بازدید : 19 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 همونارو میخواستی
,    دانلود آهنگ mp3 علی درخشان از اولم معلوم بود
,    دانلود اهنگ mp3 از اولم معلوم بود نصف قلب تو
,    دانلود اهنگ mp3 علی درخشان
,    دانلود آهنگ mp3 علی درخشان دورهمی
,    از اولم معلوم بود نصف قلب تو واسه مردم بود
,    اونایی که دورتن اره مثل خودتن اره
,    اهنگ mp3 دل کندن از من ساده بود قطعا
,    اهنگ mp3 دورهمی علی درخشان
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ دورهمی

از اولم معلوم بود اسم قلب تو همیشه واسه ی مردم بود

از اولم معلوم بود دل شکستن واسه تو آسون بود

از اولم جا موندی تو توی دورهمی هات موندی

چه سریع یادت رفت حرفاتو که منو پیچوندی

همون هایی که دورتن آره مثل خودتن آره همون ها رو میخواستی

یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

همون هایی که دورتن آره مثل خودتن آره همون ها رو میخواستی

یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

دل کندن از من ساده بود قطعا ساده باختم بازم خودم میشناسم

دل کندن از تو کار قلب من نیست نگو این تقدیره نگو دست من نیست

همون هایی که دورتن آره مثل خودتن آره همون ها رو میخواستی

یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

همون هایی که دورتن آره مثل خودتن آره همون ها رو میخواستی

یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

همون هایی که دورتن آره مثل خودتن آره همون ها رو میخواستی

یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

 

 

دانلود آهنگ دورهمی

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 همونارو میخواستی دانلود آهنگ mp3 علی درخشان از اولم معلوم بود دانلود اهنگ mp3 از اولم معلوم بود نصف قلب تو دانلود اهنگ mp3 علی درخشان دانلود آهنگ mp3 علی درخشان دورهمی از اولم معلوم بود نصف قلب تو واسه مردم بود اونایی که دورتن اره مثل خودتن اره اهنگ mp3 دل کندن از من ساده بود قطعا اهنگ mp3 دورهمی علی درخشان دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو