loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ همزبون از نوش آفرین,    دانلود اهنگ تو همانی که توانی,    تو هماني كه تواني بكشاني دل ما را,    تو همانی که توانی بکشانی دل

حسین بازدید : 14 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ همزبون از نوش آفرین
,    دانلود اهنگ تو همانی که توانی
,    تو هماني كه تواني بكشاني دل ما را
,    تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی
,    شاعر گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست
,    اهنگ گیسوی تو
,    تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم میخواهد
,    دانلود آهنگ حامد همایون حاکم احساس
,    شعر گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست
,    متن اهنگ حاکم احساس حامد همایون
,   

http://www.persiantext.ir/15020/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%83%D9%85-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%8A%D9%88%D9%86.html

متن آهنگ حاکم احساس حامد همایون

Lyrics Music Hakeme Ehsas By Hamed Homayoun

حاکم احساس

متن آهنگ حاکم احساس حامد همایون

تو همانی که تباهی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم میخواهد

من همانم که بجز عشقم نتوانم بسپارم دل که دلم میخواهد

که تو هم درد و درمانو من این درد میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم به دل بی صبر و بیقرارم من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معزل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معزل دنیاست

تو همانی که تباهی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم میخواهد

من همانم که بجز عشقم نتوانم بسپارم دل که دلم میخواهد

که تو هم درد و درمانو من این درد میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم به دل بی صبر و بیقرارم من چه عشقی به تو دارم

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معزل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معزل دنیاست

 ***







برچسب ها دانلود آهنگ همزبون از نوش آفرین دانلود اهنگ تو همانی که توانی تو هماني كه تواني بكشاني دل ما را تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی شاعر گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست اهنگ گیسوی تو تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم میخواهد دانلود آهنگ حامد همایون حاکم احساس شعر گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست متن اهنگ حاکم احساس حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو