loading...

نایس موزیک

آهنگ منو عاشق نکن بابک برهانیمنو عاشق نکن تو معنیه عشقو نمیدونیازم چیزی نخواه وقتی خودت اونو نمیتونیبه چی راضی بشه قلبم حالا که دادمت از دستتو رو با عطر چی با اسم کی بشناسم از این پستکست آهنگ منو عاشق

حسین بازدید : 3 یکشنبه 23 آذر 1399

آهنگ منو عاشق نکن بابک برهانی
منو عاشق نکن تو معنیه عشقو نمیدونی
ازم چیزی نخواه وقتی خودت اونو نمیتونی
به چی راضی بشه قلبم حالا که دادمت از دست
تو رو با عطر چی با اسم کی بشناسم از این پس
تکست آهنگ منو عاشق نکن بابک برهانی
منو عاشق نکن وقتی دلت با من نمیمونه
دلم از تو واسه روزایه خوبه رفته ممنونه
چقد ا اعتمادی که بهت کردم پشیمونم
با این رفتار تو اصرار تو پیشت نمیمونم
منو عاشق نکن
منو عاشق نکن تو معنیه عشقو نمیدونی
ازم چیزی نخواه
ازم چیزی نخواه وقتی خودت اونو نمیتونی
یه وقتایی برایه تو دلم بی تاب شد اما
نذاشتی جون بگیره عشق هرگز بینه ما دوتا
تویه قلبت به من یه حسه آنی بودو حالا نیست
نگاهت با منه اما دلت انگار اینجا نیست
تو حسه قلبمو نسبت به احساست عوض کردی
به دنیایی که من دارم محاله دیگه برگردی
محاله دیگه برگردی
منو عاشق نکن , منو عاشق نکن تو معنیه عشقو نمیدونی
ازم چیزی نخواه , ازم چیزی نخواه وقتی خودت اونو نمیتونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو