loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت, &nbs

حسین بازدید : 58 یکشنبه 03 تیر 1397


,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم
,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت
,    اگه بدونی چقدر دوست دارم
,    دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم فرزاد فرزین
,    عشقم میدونی چقدر دوست دارم
,    کاش بدونی چقدر دوستت دارم
,    دانلود آهنگ میدونه چقدر دوسش دارم میدونه نباشه میمیرم
,    اگه بدونی چقدر دوستت دارم حمید عسکری

http://sakhamusic.ir/masoud-saeedi-called-dooset-daram-2/

متن آهنگ مسعود سعیدی دوست دارم

نمی دونی تو قلبم پره از عشقو احساس

آخه تو ای همون که دلم همیشه میخواست

چه حس خوبی دارم تو آمدی تو دنیام

خودت اینو میدونی که خاطرت رو میخوام

میدونی چقدر دوست دارم

به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

میدونی چقدر دوست دارم

به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام دستام تو دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

یه اتفاق خوبی

یه عشق آسمونی

آروز دارم قلبم

که تا ابد بمونی

دیونه میشه قلبم

با دیدن نگاهت

تمام زندگی می

با جون دل میخوامت

میدونی چقدر دوست دارم

به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

میدونی چقدر دوست دارم

به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

میدونی چقدر دوست دارم

به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارمت اگه بدونی چقدر دوست دارم دانلود اهنگ میدونی چقدر دوست دارم فرزاد فرزین عشقم میدونی چقدر دوست دارم کاش بدونی چقدر دوستت دارم دانلود آهنگ میدونه چقدر دوسش دارم میدونه نباشه میمیرم اگه بدونی چقدر دوستت دارم حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو