loading...

نایس موزیک

متن آهنگ,تک آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,کلیپ منو آروم کن امیر یگانه,تکست آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو آروم کن امیر یگانه,دانلود mp3 منو آروم کن امیر یگانه,کد آهنگ منو آروم کن

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 22 فروردین 1397

متن آهنگ,تک آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,کلیپ منو آروم کن امیر یگانه,تکست آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو آروم کن امیر یگانه,دانلود mp3 منو آروم کن امیر یگانه,کد آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,تکست موزیک منو آروم کن امیر یگانه,دانلود اهنگ درخواستی,Download New Music,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید از منو آروم کن امیر یگانه,سایت ایکس نایس - تکست نایس,متن آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,کد آهنگ پیشواز همراه اول منو آروم کن امیر یگانه,موزیک ویدیو منو آروم کن امیر یگانه,آکورد آهنگ منو آروم کن امیر یگانه,nice music mp3,ریمیکس منو آروم کن امیر یگانه,دانلود اهنگ,متن ترانه منو آروم کن امیر یگانه,دانلود آهنگ جدید,

متن آهنگ امیر یگانه به نام منو آروم کن

 

موندن تو این حالت برام سخته من دارم از عشق تو میمیرم
کاش میشد این عشق کمتر باشه من با این احساسم درگیرم
من با تو آرامش میگیرم کاش میشد تو مال من باشی
دارم دیوونه میشم از این فکر که یه روز بخوای ازم جدا شی
منو آروم کن با یه جمله بازم بگو میمونی تا عشقو بسازم
نه به من نزدیکی نه دور از من نه تو فکر موندنی نه رفتن
نمیخواد تو چیزی بگی اصلا چشمات همه ی حرفا رو میگن
تو تموم این روزا یک لحظه هم من جز تو با هیش کسی نبودم
میدونم عادت نیست این حسم دوست دارم با تموم وجودم
منو آروم کن با یه جمله بازم بگو میمونی تا عشقو بسازم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://nicmusic.net/1395/03/amir-yeganeh-called-mano-aroom-kon/







برچسب ها متن آهنگ تک آهنگ منو آروم کن امیر یگانه کلیپ منو آروم کن امیر یگانه تکست آهنگ منو آروم کن امیر یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو آروم کن امیر یگانه دانلود mp3 منو آروم کن امیر یگانه کد آهنگ منو آروم کن امیر یگانه تکست موزیک منو آروم کن امیر یگانه دانلود اهنگ درخواستی Download New Music دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید از منو آروم کن امیر یگانه سایت ایکس نایس تکست نایس متن آهنگ منو آروم کن امیر یگانه کد آهنگ پیشواز همراه اول منو آروم کن امیر یگانه موزیک ویدیو منو آروم کن امیر یگانه آکورد آهنگ منو آروم کن امیر یگانه nice music mp3 ریمیکس منو آروم کن امیر یگانه دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو