loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ زندگی بی تو معنی نداره,    ریمیکس اهنگ های ادی عطار,    اهنگ های شاد ادی عطار,    اهنگ های قدیمی ادی عطار,   

حسین بازدید : 28 دوشنبه 14 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ زندگی بی تو معنی نداره
,    ریمیکس اهنگ های ادی عطار
,    اهنگ های شاد ادی عطار
,    اهنگ های قدیمی ادی عطار
,    ادی عطار جدیدا ریمیکس
,    من جوری میرم که رد پا جا نزارم
,    ادی عطار بزار بره ریمیکس
,    ریمیکس ادی عطار ارامش

 

از هرکی با توء بی زارم ، از خودمم بی تو بیزارم

حسرت تو به دلم مونده ، پیش خودم تو رو کم دارم

تو رو ندارم و حتی با این درد احساس من به تو فرقی نکرد

از وقتی عشق تو ، تو دلم افتاد هیچی تو دنیا به چشم نمیاد

نگو اینا فقط خواب و خیاله نگو رسیدنم به تو محاله

زندگی بی تو معنی نداره ، یه روز میبینم تو رو دوباره

من مطمئنم این همه احساس یجا رو قلب تو اثر میزاره

زندگی بی تو معنی نداره ، یه روز میبینم تو رو دوباره

من مطمئنم این همه احساس یجا رو قلب تو اثر میزاره

♫♫♫

آهنگ جدید ادی عطار به نام مطمئنم

♫♫♫

از هرکی با توء بی زارم ، از خودمم بی تو بیزارم

حسرت تو به دلم مونده ، پیش خودم تو رو کم دارم

تو رو ندارم و حتی با این درد احساس من به تو فرقی نکرد

از وقتی عشق تو ، تو دلم افتاد هیچی تو دنیا به چشم نمیاد

نگو اینا فقط خواب و خیاله نگو رسیدنم به تو محاله

زندگی بی تو معنی نداره ، یه روز میبینم تو رو دوباره

من مطمئنم این همه احساس یجا رو قلب تو اثر میزاره

زندگی بی تو معنی نداره ، یه روز میبینم تو رو دوباره

من مطمئنم این همه احساس یجا رو قلب تو اثر میزاره

 

https://nicmusic.net/1395/04/motmaenam/

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ زندگی بی تو معنی نداره ریمیکس اهنگ های ادی عطار اهنگ های شاد ادی عطار اهنگ های قدیمی ادی عطار ادی عطار جدیدا ریمیکس من جوری میرم که رد پا جا نزارم ادی عطار بزار بره ریمیکس ریمیکس ادی عطار ارامش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو