loading...

نایس موزیک

کد آوای انتظار همراه اول چشمامو بستم میثم ابراهیمی با ما همراه باشید با / کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه برای همراه اول با پخش آنلاین در پیشواز کده C

حسین بازدید : 13 چهارشنبه 12 خرداد 1400

کد آوای انتظار همراه اول چشمامو بستم میثم ابراهیمی

با ما همراه باشید با / کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه برای همراه اول با پخش آنلاین در پیشواز کده

Code Pishvaz Mci Meysam Ebrahimi Called Cheshmamo Bastam With Play Online

( تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم 1 و 2 )

کد آوای انتظار چشمامو بستم میثم ابراهیمی همراه اول

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه …
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره … دریا که چیزی نیست عجب دلی داره !!

1- کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی چشمامو بستم: 76469

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

با گریه هام میاد غمامو حل کنه نزدیک میشه تا من و بغل کنه !!
از آسمون شهر خیلی پایین تره در و که وا کنم خدا پشت دره …!!

2- کد قطعه دوم اهنگ چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم: 76470

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه…!!
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز…!!

3- کد قطعه سوم پیشواز چشمامو بستم: 76471

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

بار سال کد ها به شماره 8989 این پیشواز فعال میشود.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو