loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ تو هم مثل من مخت تو هپروته,    آهنگ توهم مثل من مخت تو هپروته,    دانلود اهنگ تو هم مث من مخت تو هپروته,    دانلود اهنگ تتل

حسین بازدید : 316 پنجشنبه 08 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ تو هم مثل من مخت تو هپروته
,    آهنگ توهم مثل من مخت تو هپروته
,    دانلود اهنگ تو هم مث من مخت تو هپروته
,    دانلود اهنگ تتلو روانی
,    اهنگ روانی تتلو
,    دانلود اهنگ یه خواهش تتلو
,    دانلود اهنگ میشه الکی جو ندی از تتلو
,    دانلود اهنگ تتلو گربه صفت
,    دانلود اهنگ یه خواهش یکم این مست روانی رو بخواهش




دانلود آهنگ جدید  و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام یه خواهش

تنظیم : نادر کوهستانی + متن آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام یه خواهش

متن آهنگ یه خواهش امیر تتلو :

تو هم مثل من مخت تو هپروته

هنوزم گردنبند من گلوته

گردنبندم گلوته

زیر چشماتم که حتما کبوده

ببین اونا حرفای من نبوده

دیگه دور تو پر گرگ و عنکبوته

هر سری چند تا پت و پهن پلوته

چرا یه چیز خوبی اصلا نمونده

ببین من خوبیامم کم نبوده

یه خواهشــ…

یکم این مست روانی رو بخواهش

این چته داغونو بده پرو بال بهش

بسازش

یه خواهش

دیگه هیچکی نیست واسه تو کم نذاره

از کارات سر درآره

تورو از این حالت بد درآره

بعد برات هی بهونه بد نیاره

گریه هاتم ربطی به من نداره

بساط ریخت و پاش هر دوتامون برقراره

دیگه اون چشای نازت سگ نداره

رفتارات فرق نداره

دیگه کار توهمش ازم فراره

تنها چیزی که توی دفترامه

شعرای تنهایی با یه جمله ی رفتنانه

https://tiktaraneh.ir/

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ تو هم مثل من مخت تو هپروته آهنگ توهم مثل من مخت تو هپروته دانلود اهنگ تو هم مث من مخت تو هپروته دانلود اهنگ تتلو روانی اهنگ روانی تتلو دانلود اهنگ یه خواهش تتلو دانلود اهنگ میشه الکی جو ندی از تتلو دانلود اهنگ تتلو گربه صفت دانلود اهنگ یه خواهش یکم این مست روانی رو بخواهش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو