loading...

نایس موزیک

آهنگ نا مهربونی بابک جهانبخش تو نامهربونی کردی دل عاشقـــم شکستقصه گو خسته شد و کتاب قصمون و بست اولش گلایه کرد اخمـــاشو وا نمی کردهـــر چی گفتم بمونه به من اعتنا نکرد آخه بعد رفتنش کسی من و صدا ن

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 26 فروردین 1400

آهنگ نا مهربونی بابک جهانبخش

تو نامهربونی کردی دل عاشقـــم شکست
قصه گو خسته شد و کتاب قصمون و بست

اولش گلایه کرد اخمـــاشو وا نمی کرد
هـــر چی گفتم بمونه به من اعتنا نکرد

آخه بعد رفتنش کسی من و صدا نکرد
حتی این ترانه ها درد من و دوا نکــــرد

رفتی و به غیر تو کسی من و صدا نکرد
حتــی این ترانه ها درد من و دوا نکـــرد

تو نامهربونی کردی دل عاشقـــم شکست
قصه گو خسته شد و کتاب قصمون و بست


هنوزم منتظرم بعده یه عمـــر جدایی
هنوزم دوست دارم با همه بی وفایی

هنوزم کنج دلـم یه جــــوری خونه داری
می دونی چشم براهتم آخه بگو کجای







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو