loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ به هرجا بنگرم,    دانلود آهنگ به دریا بنگرم دریا تو بینم از شجریان,    دانلود آهنگ عزیزان از غم و درد جدایی,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 262 جمعه 29 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ به هرجا بنگرم
,    دانلود آهنگ به دریا بنگرم دریا تو بینم از شجریان
,    دانلود آهنگ عزیزان از غم و درد جدایی
,    دانلود آهنگ شجریان عزیزون از غمو درد جدایی
,    دانلود آهنگ عزیزان از غمو درد جدایی شجریان
,    دانلود اهنگ شجریان نمیدونم دلم دیوونه ی کیست
,    دانلود آهنگ فلک کی بشنوه آه و فغونم از شجریان
,    دانلود آهنگ عزیزون از غمو درد جدایی
,    دانلود اهنگ دلا از دست تنهایی به جونوم

به صحرا بنگرم صحرا ته بینم
به دریا بنگرم، دریا ته بینم
به هرجا بنگرم کوه و در و دشت
نشان از قامت رعنا ته بینم
سری دارم که سامانش نمی بو
غمی دارم که پایانش نمی بو
اگر باور نداری، سوی من آ
ببین دردی که درمانش نمی بو
خوشا آنان که پا از سر نذونند
مثال شعله خشک و تر نذونند
کنشت و کعبه و بتخانه و دیر
سرایی خالی از دلبر نذونند
خوش آن ساعت که دیدار تو بینم
کمند عنبرین تار تو بینم
نبینه خرمی هرگز دل مو
مگر آن در که رخسار تو بینم
گلستان جای تو ای نازنینم
مو در گلخن به خاکستر نشینم
چه در گلشن چه در گلخن چه صحرا
تو دیده با که و جز تو نبینم

radio.iranseda.ir:








برچسب ها دانلود آهنگ به هرجا بنگرم دانلود آهنگ به دریا بنگرم دریا تو بینم از شجریان دانلود آهنگ عزیزان از غم و درد جدایی دانلود آهنگ شجریان عزیزون از غمو درد جدایی دانلود آهنگ عزیزان از غمو درد جدایی شجریان دانلود اهنگ شجریان نمیدونم دلم دیوونه ی کیست دانلود آهنگ فلک کی بشنوه آه و فغونم از شجریان دانلود آهنگ عزیزون از غمو درد جدایی دانلود اهنگ دلا از دست تنهایی به جونوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو