loading...

نایس موزیک

متن آهنگ گل نرگس بابک صابری گل من ای گل نرگس پات میمونم نرو هرگز با تو ام ای گل نرگس تو بمون و نرو هرگز این دل دیوونه ی من همیشه از تو میخونه تویی تنها گل خونه گل نرگس گل پونه من به عشق تو میخو

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

متن آهنگ گل نرگس بابک صابری

گل من ای گل نرگس

پات میمونم نرو هرگز

با تو ام ای گل نرگس

تو بمون و نرو هرگز

این دل دیوونه ی من همیشه از تو میخونه

تویی تنها گل خونه گل نرگس گل پونه

من به عشق تو میخونم تویی تنها گل خونم

من همیشه پات میمونم به هوای تو میخونم

تو که میگفتی همیشه دلامون جدا نمیشه

ولی تو دلو شکستی مث سنگ روی شیشه

مگه من چه کرده بودم دلمو چنین شکستی

من که عاشق تو بودم ولی تو ازم گذشتی

این دل دیوونه ی من همیشه از تو میخونه

تویی تنها گل خونه گل نرگس گل پونه

من به عشق تو میخونم تویی تنها گل خونم

من همیشه پات میمونم به هوای تو میخونم

تو که میگفتی همیشه دلامون جدا نمیشه

ولی تو دلو شکستی مث سنگ روی شیشه

مگه من چه کرده بودم دلمو چنین شکستی

من که عاشق تو بودم ولی تو ازم گذشتی

دانلود آهنگ بابک صابری گل نرگس







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو