loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ mp3 ادم باش از علی صدیقی,    علی صدیقی حال دلم,    علی صدیقی قلب من,    دانلود آهنگ mp3 علی صدیقی با عش

حسین بازدید : 23 دوشنبه 07 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 ادم باش از علی صدیقی
,    علی صدیقی حال دلم
,    علی صدیقی قلب من
,    دانلود آهنگ mp3 علی صدیقی با عشق
,    اهنگ mp3 علی صدیقی یادگاری
,    اهنگ mp3 علی صدیقی وابستگی
,    دانلود آهنگ mp3 آدم باش مجید خراطها
,    آهنگ mp3 علی صدیقی حال دلم
,    دانلود اهنگ mp3 ادم باش از علیرضا مهدوی
,    Download music

 

 

اگه دلتنگم؛ دلتنگی هاموُ رفع کن…●♪♫
دلسردم؛ دلسردیامو رفع کن…●♪♫
با من باش…●♪♫
حالموُ بدترش نکن!●♪♫

شعر : شادی قاسمی
آدم باش!!●♪♫
رو زخمِ من، نمک نپـــاش…●♪♫


آروم بگیـــر..!●♪♫
تا دلم آروم بشه…●♪♫
تو دلت داغون بشه، داغون میشـــم…●♪♫
دیوونه شو!●♪♫
مثِ من، دیوونگی کن!●♪♫
با دلِ من، زندگی کن…●♪♫
آروم میشم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ادم باش از علی صدیقی علی صدیقی حال دلم علی صدیقی قلب من دانلود آهنگ mp3 علی صدیقی با عشق اهنگ mp3 علی صدیقی یادگاری اهنگ mp3 علی صدیقی وابستگی دانلود آهنگ mp3 آدم باش مجید خراطها آهنگ mp3 علی صدیقی حال دلم دانلود اهنگ mp3 ادم باش از علیرضا مهدوی Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو