loading...

نایس موزیک

متن آهنگ سرنوشت بابک آبادHik' svk,aj fhf; HfhnLyrics Music Babak Abad Sarneveshtنمیشه برم آخه دلم گیره اگه نباشه دلم‌ میمیرهنمیشه بمونم آخه داره میره میگه دلش دیگه ازم سیرهاین بوده سرنوشتم باید ا

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 26 فروردین 1400

متن آهنگ سرنوشت بابک آباد
Hik' svk,aj fhf; Hfhn


Lyrics Music Babak Abad Sarnevesht

نمیشه برم آخه دلم گیره اگه نباشه دلم‌ میمیره
نمیشه بمونم آخه داره میره میگه دلش دیگه ازم سیره

این بوده سرنوشتم باید از تو جدا شم عاشق همیشه تنهاست دیگه عاشق نمیشم
این بوده سرنوشتم سخته از تو جدا شم خوب میدونم بعد تو دیگه عاشق نمیشم

تکست آهنگ سرنوشت بابک آباد

نمیشه برم آخه دلم گیره اگه نباشه دلم‌ میمیره

نمیشه بمونم آخه داره میره میگه دلش دیگه ازم سیره
این بوده سرنوشتم , عاشق همیشه تنهاست

این بوده سرنوشتم باید از تو جدا شم عاشق همیشه تنهاست دیگه عاشق نمیشم
این بوده سرنوشتم سخته از تو جدا شم خوب میدونم بعد تو دیگه عاشق نمیشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو