loading...

نایس موزیک

سیاوش سهراب آهنگ ماهی گیر و دریا - تکست موزیک ماهی گیر و دریا رو قایق شکسته ، رو قایق شکسته ، خودم رو پیر کردمبا لقمه های رنگین ، مردم رو سیر کردم، مردم رو سیر کردمماهی گیرم ، ماهی

حسین بازدید : 0 دوشنبه 23 فروردین 1400

سیاوش سهراب آهنگ ماهی گیر و دریا - تکست موزیک

ماهی گیر و دریا

رو قایق شکسته ، رو قایق شکسته ، خودم رو پیر کردم
با لقمه های رنگین ، مردم رو سیر کردم، مردم رو سیر کردم

ماهی گیرم ، ماهی گیر ، همان گرسنه ی سیر
با دست پینه بسته ، با موج دریا درگیر

دم دم های سحرگاه ، دریا صدام می زنه
بهش می گم اومدم ، اومدم من یک تنه
با فریادی پر خروش ، دریا صدام می زنه
این جاست که یک نان آور ، دل به دریا می زنه

ماهی گیرم ، ماهی گیر ، همان گرسنه ی سیر
با دست پینه بسته ، تو چنگ دریا اسیر

وقتی تو قلب دریا ، خودم رو تنها می بینم
هر موج سهمگینی ، قلبم رو از جا می کنه
قلبم رو از جا می کنه

ماهی گیرم ، ماهی گیر ، همان گرسنه ی سیر
با دست پینه بسته ، با موج دریا درگیر


منم آن مرد خسته ، همان پارو شکسته
می دونم که موج وحشی ، پای جونم نشسته
پای جونم نشسته

تو گرما و تو سرما ، وجودم رو سوزوندم
تا برکت خدا رو ، تو سفره ها رسوندم
توی قایق چوبی ، از دست دادم جوونی
واسم چی مونده غیر از دو دست استخونی
دو دست استخونی

منم آن مرد خسته ، همان پارو شکسته
می دونم که موج وحشی ، پای جونم نشسته
پای جونم نشسته

ماهی گیرم ، ماهی گیر ، همان گرسنه ی سیر
با دست پینه بسته ، تو چنگ دریا اسیر







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو