loading...

نایس موزیک

متن مداحیگل بی خار حسین (واحد علیمی)گل بی خار حسینآخرین یار حسینآمدی تا بشویمهر طومار حسینغنچه ی من مزن از خنده ات آتش به دلممن که خود از تو و از مادر تو بس خجلماصغرم لالاییلاله ی صحراییغنچه ی زهراییک

حسین بازدید : 82 چهارشنبه 05 مهر 1396




متن مداحی
گل بی خار حسین (واحد علیمی)



گل بی خار حسین

آخرین یار حسین

آمدی تا بشوی

مهر طومار حسین

غنچه ی من مزن از خنده ات آتش به دلم

من که خود از تو و از مادر تو بس خجلم

اصغرم لالایی


لاله ی صحرایی

غنچه ی زهرایی

کوفیان کف بزنند

یا بود لالایی

به روی دست پدر با گلوی پاره بخواب

شده دست پدر از بهر تو گهواره بخواب

لالایی اصغر من

ای گل یاس سفید

ای لب تشنه شهید

کس به جز قاتل تو

غنچه از شاخه نچید

عوض شیر پر از خون دهنت را دیدم

بسته پر بودی و پرپر زدنت را دیدم

لالایی اصغر من

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو