loading...

نایس موزیک

متن آهنگ خوش خیال احمد سعیدی Lyrics Music Khosh Khial Ahmad Saeedi ♫♫♫تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارمهر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارمبارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرمحس میکنم نزدیک

حسین بازدید : 58 یکشنبه 26 شهریور 1396


متن آهنگ خوش خیال احمد سعیدی
 Lyrics Music Khosh Khial Ahmad Saeedi


 ♫♫♫
تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
 ♫♫♫
تمومه لحظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کنار تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم


همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
ترانه سرا : میلاد فیاضی



منبع:

http://www.texahang.org




کد موزیک احمد سعیدی,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی رمیکس Remix,آهنگ جدید شهریور ماه 96,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی, احمد سعیدی,متن ترانه احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ احمد سعیدی,دانلود ترانه احمد سعیدی,تکست آهنگ احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سعیدی,تکست موزیک احمد سعیدی,کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت عالی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمد سعیدی,کد آوای انتظار همراه اول احمد سعیدی,










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو