loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ کشم انتظار آن روز که تو در چه عشق گفتی و من خنده به لب علی علیزاده   کشم انتظار آن روز که تو در چه عشق گفتی و من خنده به لبآرزویم این است که تو هم اشک ریزی مثل من هی روزو شبتو چگ

حسین بازدید : 19 دوشنبه 12 آبان 1399

دانلود آهنگ کشم انتظار آن روز که تو در چه عشق گفتی و من خنده به لب علی
علیزاده

 

کشم انتظار آن روز که تو در چه عشق گفتی و من خنده به لب
آرزویم این است که تو هم اشک ریزی مثل من هی روزو شب
تو چگونه عاشقم کردی و رفتی مگر اصلا چه بدی دیدی ز من
تو مرا ز یاد من بردی من همان عاشق دلسوخته ام
دل بیچاره ام را به تو من دوخته ام
یادم آید که مرا در چه عشق انداختی
خودمانیم با زبان چربو چیلت خوب به دام انداختی
خاطراتی داشتیم یادش بخیر
ظلم تو جفای تو یادش بخیر
نعره ها التماس من بخیر
خنده هایت در کنار او بخیر
من که رفتم از این شهر غریب هر چه داشتم جز تو با خودم من بردم
گول آنچهره ی ماهت خوردم
از همان چهره ی ماه ضربه ها من خوردم
و تو هم غافل از این که تو در بازی عشق باختی من بردم

 

 

دانلود

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو