loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ عاشق یورک یانه یانه Gulsanam Mamazoitova موزیک زیبای تاجیکی شاد با کیفیت 320,128 در سایت قرار گرفت Download Music Yona Yona By Gulsanam Mamazoitova برای دانلود آهنگ به ادامه ی

حسین بازدید : 12 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ عاشق یورک یانه یانه Gulsanam Mamazoitova

موزیک زیبای تاجیکی شاد با کیفیت 320,128 در سایت قرار گرفت

Download Music Yona Yona By Gulsanam Mamazoitova

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

عاشق یورک یانه یانه

سین گل عاشق دل یگانه

سینسیز بو قلب خسته خسته

بیر سین گزار دل بیبسته

ساروم گینا توزی یار

دیلم سوزنده تکرار

یورکیم خوش دیلب

عاشق یورک یانه یانه

سین گل عاشق دل یگانه

سینسیز بو قلب خسته خسته

بیر سین گزار دل بیبسته

دلم سوزین ده تکرار

یورگیم خوش د طیلب

سینی سیور یاری من

سارین گه دل داری من

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

ینی نمولسن من لب شیرین سوز

دل بیمار من دون لر بیدار من

دل بیمارین من گونلر بقرارین من

تنها یگانه وفادارین من

زار زار زار قلبیم سن گل اینتظار

سارین گلندلن گه غنچلر بیرمه آزار

من من من سنی سور یارین من

یانه یانه من یارین گلی من

دانه دانه بیردانه گلی من

یارین گلی من

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

ینی نمولسن من لب شیرین سوز

دانلود آهنگ عاشق یورک یانه یانه صدای زن

دل بیمار من دون لر بیدار من

تنها یگانه وفادار من

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

ینی نمولسن من لب شیرین سوز

دل بیمار من دون لر بیدار من

تنها یگانه وفادار من

یانه یانه من یارین گلی من

دانه دانه بیردانه گلی من

یارین گلی من

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

ینی نمولسن من لب شیرین سوز

دل بیمار من دون لر بیدار من

تنها یگانه وفادار من

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

ینی نمولسن من لب شیرین سوز

دل بیمار من دون لر بیدار من

تنها یگانه وفادار من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو