دانلود آهنگ محسن یاحقی معجزه گر

Download Music Mohsen Yahaghi Mojezegar

آهنگ محسن یاحقی بنام معجزه گر

هیچکی نمیتونه منو از عشق تو جدا کنه

نمی خوام جز تو هیچ کسی اسم منو صدا کنه

دانلود آهنگ محسن یاحقی معجزه گر

 

متن آهنگ معجزه گر از محسن یاحقی

هیچکی نمیتونه منو از عشق تو جدا کنه

نمی خوام جز تو هیچ کسی اسم منو صدا کنه

نذار به جز خودت کسی به من بگه دوستت دارم

بی تو این حال و روزمه بی آرزو مونده دلم

هنوز غریب و بی کسم گوشه نشین و در به در

فقط به تو فکر می کنم ای آخرین معجزه گر

ترسیدن از دوری تو هیچوقت نذاشت که حس کنم

tarsidan az dooriye to hichvaght nazasht ke hes konam

بدجوری عاشقت شدم چجوری عاشقت کنم

badjoori asheghet shodam chejoori asheghet konam

من به تو فکر می کنم مثل پاییز به بهار

مثل مرهمی واسه قلب همیشه بی قرار

هنوز غریب و بی کسم گوشه نشین و در به در

فقط به تو فکر می کنم ای آخرین معجزه گر

هیچکی نمیتونه منو از عشق تو جدا کنه

نمی خوام جز تو هیچ کسی اسم منو صدا کنه

نذار به جز خودت کسی به من بگه دوستت دارم

بی تو این حال و روزمه بی آرزو مونده دلم

هنوز غریب و بی کسم گوشه نشین و در به در

فقط به تو فکر می کنم ای آخرین معجزه گر

ترسیدن از دوری تو هیچوقت نذاشت که حس کنم

tarsidan az dooriye to hichvaght nazasht ke hes konam

بدجوری عاشقت شدم چجوری عاشقت کنم

badjoori asheghet shodam chejoori asheghet konam

ترانه آهنگ معجزه گر از محسن یاحقی

بی تو این حال و روزمه بی آرزو مونده دلم

هنوز غریب و بی کسم گوشه نشین و در به در

فقط به تو فکر می کنم ای آخرین معجزه گر

ترسیدن از دوری تو هیچوقت نذاشت که حس کنم

tarsidan az dooriye to hichvaght nazasht ke hes konam

بدجوری عاشقت شدم چجوری عاشقت کنم

badjoori asheghet shodam chejoori asheghet konam