loading...

نایس موزیک

دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم ننه دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم ننه بشینم زیر زلفون سمور غریب غریبم والا سخنهای سمور یادم اومد ننه ننه … وای شدم مجنون و گشتم قلندر &he

حسین بازدید : 7 جمعه 16 خرداد 1399

دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم

ننه دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم

ننه بشینم زیر زلفون سمور غریب غریبم

والا سخنهای سمور یادم اومد ننه ننه …

وای شدم مجنون و گشتم قلندر …..

 

دانلود آهنگ دلم میخواد برم گرمای بندر دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم دانلود آهنگ دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم آهنگ دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم ننه دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم دانلود آهنگ ننه دلم میخوا برم گرمای بندر بلال بلالم ننه دلم میخوا برم گرمای بندر دانلود آهنگ ننه دلم میخوا برم گرمای بندر دانلود آهنگ ننه بشینم زیر زلفون سمور غریب غریبم آهنگ ننه بشینم زیر زلفون سمور غریب غریبم ننه بشینم زیر زلفون سمور دانلود آهنگ ننه بشینم زیر زلفون سمور والا سخنهای سمور یادم اومد دانلود آهنگ والا سخنهای سمور یادم اومد آهنگ والا سخنهای سمور یادم اومد والا سخنهای سمور یادم اومد ننه ننه وای شدم مجنون و گشتم قلندر دانلود آهنگ وای شدم مجنون و گشتم قلندر دانلود آهنگ دلم میخواد برم گرمای بندر از سجاد رزمجو دانلود آهنگ بلال بلالم از سجاد رزمجو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو