loading...

نایس موزیک

متن آهنگ عشق قدیمی از محمد تزار با اینکه تو از دلم دوری اما نمیخوام زوری پای من بمونیچشمهایی که تو رو میخواستو اما حالا تنهاستو توو اوج جوونیکاشکی اونی که آوردی جام تا خراب بشه دنیا پای تو بمونهاون

حسین بازدید : 9 سه شنبه 01 مهر 1399
متن آهنگ عشق قدیمی از محمد تزار
با اینکه تو از دلم دوری اما نمیخوام زوری پای من بمونی
چشمهایی که تو رو میخواستو اما حالا تنهاستو توو اوج جوونی
کاشکی اونی که آوردی جام تا خراب بشه دنیا پای تو بمونه
اونم مثل تو نشه یک روز پا بذاره رو حرفهاش رد بشه نمونه

برام یه جس مبهم شدی فرشته بودی آدم شدی
میری از آسونم، میگیره دلم راه به راه
غمگینه چه بد ماجرا چه دردی ازت افتاده به جونم
یه روز باهات صمیمی بودم حالا عشق قدیمی شدم
چقدر دنیا کوچیکه، پشت سر هم خاطره
منو پیش خودت میبره دلم دنیاشو با دلت شریکه

تکست آهنگ عشق قدیمی از محمد تزار



بسوزم از عشقت از این تب و تابت
خوبه که احساسم شده بهت ثابت
گرمای این احساس از فاصله پیداست
دنیای ما دوتا از آدمها جداست

برام یه جس مبهم شدی فرشته بودی آدم شدی
میری از آسونم، میگیره دلم راه به راه
غمگینه چه بد ماجرا چه دردی ازت افتاده به جونم
یه روز باهات صمیمی بودم حالا عشق قدیمی شدم
چقدر دنیا کوچیکه، پشت سر هم خاطره
منو پیش خودت میبره دلم دنیاشو با دلت شریکه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو